Ευχαριστήρια Επιστολή προς τους ψηφοφόρους μου..

Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσες μου στην Περιφέρεια Αττικής, που με τιμήσατε ξανά με την ψήφο σας και με επελέξατε ως Αντιπρόσωπο σας στη Βουλή των Ελλήνων. Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε, εκφράστηκε στις 16 Σεπτεμβρίου με πολύ γενναιόδωρο τρόπο, εκλέγοντας με στην 3η θέση του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ στην Αττική με 27.046 ψήφους. Αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή και ευθύνη. Η νέα μεγάλη εντολή που μου δώσατε, είναι για μένα το συμβόλαιο τιμής για την επόμενη περίοδο, έτσι ώστε, να συνεχίσω αταλάντευτα τον αγώνα μου για μια Αττική που μας αξίζει.
Ως Βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης θα εξακολουθώ να ασκώ τα καθήκοντα μου ελέγχοντας την εξουσία, κάνοντας δημιουργική, υπεύθυνη και αυστηρή κριτική και ταυτόχρονα στηρίζοντας αποφάσεις και θέσεις, όταν αυτές αναδεικνύουν την Αττική ως Περιφέρεια ανάπτυξης και πολιτισμού.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες που υποστήριξαν και ψήφισαν για ακόμα μια φορά την μεγάλη δημοκρατική παράταξη, το ΠΑΣΟΚ. Το αποτέλεσμα όμως δεν μας δικαίωσε. Μπροστά μας είναι η πρόκληση για μια νέα πορεία. Η δική μας ευθύνη είναι να κρατήσουμε ενωμένο το Κίνημα σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή με στόχο μια νέα πλατιά προοδευτική κοινωνική πλειοψηφία στην Ελλάδα.